Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Demontaža demokratije u EU

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 30 novembar 2011 16:01
dado
Slažem se sa Habermasom.
Preporuke:
30
13
2 sreda, 30 novembar 2011 16:26
Fristajlo
Mudri gospodin Habermas je sve do sad ćutuckao, posmatrajući sa strane sav taj svet...
Sve to vidi bar pola Srbije već poodavno; što je njemu trebalo ovoliko?
No, Nemac, k'o Nemac; nerado priznaje greške.
Sad lepo tu demokratiju sipajte u traktore, što bi rek'o čuveni mislilac iz Jagodine...
Preporuke:
85
3
3 sreda, 30 novembar 2011 16:31
thinking maize
E moj Jirgene, ostare, a ne steče pamet! Pa TVOJ "demokraturski" DOKTORANT nam je "ZAPRŽIO" baš "ŽUTU", VAŠU "ČORBU"! Ono jes da je zbog te "kuhinje" nastrado, al, ostavi poluškolovane "demokraturčiće" da nam "kroje" Vaše bavarske "špilhozne"! Pa ne ide Jirgene, Srbin i "špilhozne"! Stvarno ne ide! Nego da te pitam starino, UČIŠ LI TI RUSKI!? Valjaće!
Preporuke:
83
7
4 sreda, 30 novembar 2011 17:07
Svetislav Kostić
Ne spotiće se samo Habermas o drastičan sunovrat demokratije u svim zemljama EU, o diktaturu briselske centrale i dramatičnu redukciju socijalnih dostignuća od kada se Zapadu zagubio socijalistički konkurent.

Ne mora se biti pametan, dovoljno ostati priglup da bi najkasnije svaki 30-godišnjak mogao svoju zapadnoevropsku okolinu da poredi sa situacijom u zemljama EZ/EU pre nego što Gorbačov svojom idiotskom i destruktivnom "perestrojkom" rasformirao Sovjetski savez, a Jelcin dokusurio i tim aktom rusko i zapadnoevropsko radno stanovništvo dao neolibelaristima na odstrel.

O Balkanu, a posebno o stravičnim posljedicama po Srbiju i njeno stanovništvo, da se ne govori. U svem tom neodgovorni i priglupi srpski birač išao domaćim politikantsikm ništarijama naruku.
Preporuke:
56
2
5 sreda, 30 novembar 2011 17:33
Dragan
Problem je što ogromna većina građana nije ništa bolja od svojih ehm... "elita", da su oni na njihovim položajima mnogi bi bili i gori... Uostalo zato se sve ovo i dešava, kao ljudi smo propali, jedna apokalipsa ljudskih duša. Ko istrpi a uzdrži se od zla, on će se i spasti.
Preporuke:
50
1
6 sreda, 30 novembar 2011 17:38
Aleksandar
Ajde ti koji si trazio da se bombarduje Srbija 1999, kreni u prve redove pobune protiv te elite koju si oduvek verno sluzio svojom opskurantistickom filozofijom.
Preporuke:
72
4
7 sreda, 30 novembar 2011 17:56
Srbin agnostik
Baš fino od Habermasa što se setio. Nek bude dopušteno da ga predložim ovim putem za listu "Globalnih Mislilaca", gde je u vrhu, kako nas obaveštavaju današnje novine, niko drugi, nego - nećete verovati - Srđa Popović. Ne taj S. P, nego onaj drugi, ali nema veće razlike, ni u zrelosti ni u stavovima.
Ukoliko je već tamo, onda nek ustupi mesto nekom misliocu, recimo Srđanu Milivojeviću, baš sam ga slušao danas na Supštini. Pravi mislilac.
Preporuke:
53
1
8 sreda, 30 novembar 2011 18:21
robovi falocentrizma
kakvi su to filozofi koji ne osećajusvoje vreme,ne anticipiraju,koji podržavaju nasilje,koji---tavore u svom imenu samo i u imenu oca?žižek i ekipa,susan sontag,pokojna,ovaj,...ne zna se samo zašto su se tako prilježno,obožavaoci i sluge prava sile,utrkivali ko će dati bolji razlog,ko će lepše,živopisnije,razdraganije opisati bombardocvanje srbije i ubistvo građana srbije.koliko ih je,ma ne treba im ni ime spominjati.nisu bili čak ni strpljivi ni oprezni u procenama,tolika je njihova cena.
Preporuke:
53
1
9 sreda, 30 novembar 2011 20:07
Jasna*
Kakvi divni,ostroumni komentari,milina ih citati,svaka cast,mnogo bolji i "filozofskiji" og ovog potrosenog filozofa.
Preporuke:
40
3
10 sreda, 30 novembar 2011 20:12
Nemac
Opet, nije daleko od pameti da je (neo)liberalni pokret, pod maskom slobode stvorio najgoru ideologiju do sada, goru i od fašizma. U toku vladavine fašističke ideje mali 'ispravni' ljudi su (neko vreme, doduše, do rata) imali brigu države za koju su radili, i ako se nisu bunili, mogli su da ocekuju boljitak. 'Neispravni' su uglavnom fizicki likvidirani. A onda bi došao rat. Priča važi i pod uslovima teorije zavere. U neoliberalizmu mali ljudi su imali mogućnost da rade kod velikih ljudi (kapitalista), a onda su se ovi prozlili, ispalo je da su pare(imovina) bitnije od života i formalnih ljudskih prava. Neispravni ljudi su po zatvorima, postoji smrtna kazna i povećanje mogućnosti praćenja i tiha likvidacija, tipa velikog brata. I ova priča važi i pod uslovima teorije zavere. Ako se ne pronađu spoljnji neprijatelji, mali ljudi će verovatno stradati u okviru unutrašnjeg rata (lepo i ubeđeno, ili preko tihih pojedin. ili masovn. likvidacija). Prva faza: masovna depopulacija stanovništva.
Preporuke:
23
0
11 sreda, 30 novembar 2011 23:40
stefan.borota@gmail.com
@ Svetislav Kostić

O HABERMASU, SLEDEĆOM PRILIKOM
Po političkoj odgovornosti se "srpski birač" nimalo ne razlikuje od svojih kolega po svetu. Još manje po nabeđenoj gluposti. Na to čak ukazuje i Habermasov odocneli "diskurz".
Međutim, vi se g. Kostić razlikujete od većine razumnih građana Srbije po nipodaštavanju njenog biračkog tela. Posle uvredljivih reči koje ste uputili "srpskim biračima" se jasno vidi da vi i vama slični, dušom i srcem pripadate brozovluku. [,]
Preporuke:
12
15
12 četvrtak, 01 decembar 2011 10:21
Milorad Stanojlović
Evropska Unija je već odavno postala specifična socijalistička zemlja. Pojedini teoretičari smatraju da je u njoj i previše socijalizma.
Tržište tamo ne rešava ništa, o konkurenciji se uopšte ne priča, a Šumpeterove inovacije su bačene u koš.
U Evropskoj Uniji se, na žalost, sve rešava "uredbama" države.
Demokratija se ostvaruje nekom vrstom demokratskog centralizma, tako da morate glasati sve dok ne usvojite ono što je država umislila. Regulativa je detaljna i postaje komična, mada je tragična.
Pitanja slobode "za" ili "od" se ne postavlja, itd.
Predstavnici na izborima izabrani na mandat od 4 godine, donose odluke koje tangiraju čitave decenije; posebno u oblasti finansija.
To je primer šta se dešava kada jedna ili grupa zemalja odbaci liberalnu demokratiju, demokratski parlamentarizam i tržišno rešenje.
Konkurencija ili diktat, pitanje je sad?
S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
4
9
13 četvrtak, 01 decembar 2011 11:52
Svetislav Kostić
@ Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli ! "višestranačka demokratija u masovnim društvima današnjice predstavlja svojevrsni kompromis između minimalne mudrosti i neodgovorne gluposti".

"Ukoliko prevlada neodgovorna glupost prostog sveta, koju zloupotrebljavaju moralno neodgovorne stranačke vođe, demokratija se preobraća u ohlokratiju – vladavinu ološa".

Potiće iz pera čestitog srpskog patriote, profesora i akademika Koste Čavoski, 15. Oktobra 2010 godine, u okviru jednog analitičkog komentara od 7 stranica teksta.

Da li po vašoj logici zbog citata Koste Čavoskog o "neodgovornoj gluposti prostog sveta" u Srbiji i za Akademika Čavoskog važi vaša "dijagnoza" o "brozoluku dušom i srcem"?

Na kraju i za vašu informaciju, cijelo vrijeme dok nisam naletio pre desetak dana na taj članak Koste Čavoskog, bio sam uvjeren da kvalifikacija "neodgovornog i glupog" srpskog birača u Srbiji po prvi put od mene lansirana. Dok se vaš "izum" brozoluk doima provokativno.
Preporuke:
11
3
14 četvrtak, 01 decembar 2011 12:17
thinking maize "glede" stefan.borota@gmail.com @ Svetislav Kostić
Ovako g-dine Borota, naša braća iz R. Srpske stekla su veliko samopouzdanje zahvaljujući tome što su uspeli da dočekaju rat bez potpunog poraza i sa IPAK nekom državom, pa su SVOJI NA SVOME! Kada su imali PRITISAK na njihove nacionalne aspiracije, taj pritisak je UVEK bio SPOLjA, od tzv. "specijalnih predstavnika" i inih zapadnih GAULAJTERA! Kod njih se nije "zapatilo" "drugosrbijanstvo" i ine GLUPOSTI. Poštujem našu braću sa druge strane Drine, poštujem njihovu borbu i žrtve, kako one 1941-45, tako i one 1991-95. MEĐUTIM, dobro ste primetili da ta SAMOUVERENOST braće sa druge strane druge PONEKI put prelazi u AROGANCIJU! Ta arogancija nije baš "bez vraga", "drugosrbijanstvo" je EKSKLUZIVNI "proizvod" made in Serbia! Tako da je g-din Kostić NAIZGLED u pravu! No, da krenemo redom: 1) Prvi svetski rat, Srbija (Srbija, a NE Srbi!) TADA GUBI oko 1/4 stanovništva i PREKO 1/2 MUŠKARACA! Ako ćemo POŠTENO, to je VEĆI i GORI GUBITAK nego što je za našu NAPAĆENU BRAĆU PREKO Drine bio Jasenovac!
Preporuke:
16
1
15 četvrtak, 01 decembar 2011 14:13
mirjana
Kriza Evrope se može isčitati i iz krize njene kulture. To se vidi i iz ovog izlaganja kroz koje kao da miriše filozofska pustinja. Habermas bi hteo nešto novo, ali na njegov način.

Dobro je ovde neko postavio pitanje "profesore učite li Ruski. Valjaće"
Preporuke:
18
0
16 četvrtak, 01 decembar 2011 14:46
obostrani
"Habermas istinski veruje u racionalnost"...
E pa bas u tom grmu i lezi zec! Bolje bi mu bilo da malo vise cita Dostojevskog, nego sto uziva u svojim samodopadljivim i ispraznim filozofskim floskulama!
Preporuke:
19
0
17 četvrtak, 01 decembar 2011 14:57
Nemac
Dodacu i ovo. Znamo da je nacional-SOCIJALIZAM mrtav, ali da ima vampirsku prirodu. Moze se pretpostaviti da slicno vazi i za (neo)LIBERALIZAM. Pored toga, nisam uspeo da kazem jos neke vazne stvari. Oba "izma" su ponekad suprotnih karakteristika, a ponekad su blizanci. Medjutim, oba potpadaju pod termin ideologija, i kao takva-stetna su po vecinu ljudi u toku nekoliko decenija (vekova). Doduse, ljudi ne moraju da zive(dobro). Oni to, na zalost ili radost, zele. Cinjenica je da su u svetu roba, ljudi vrlo cesto-visak. Iz perspektive sadasnjeg trenutka, bice mnogo ovako ili onako odstranjenih. Odrzivost bi mozda trebala da bude na vecoj ceni, nego tzv. "ljudska prava" ili "slobode", "pravde za sve" (sve ono sto se ne moze konstantno garantovati), a ceo koncept sa mogucnoscu mutacije. Fenomen demokratije sada se, na primer, mnogo rigoroznije proucava. Vidi se i da na scenu vec stupa nesto drugo. Oni koji su ideoloski ostrasceni, "drustveno aktivni", neka se pronadju u tome...
Preporuke:
7
0
18 četvrtak, 01 decembar 2011 16:25
stefan.borota@gmail.com
@ Svetislav Kostić [2]
Iako je moguće da je g. Čavoški napisao navedeno, to ne pruža ni izgovor a kamoli pokriće za uvredu koje ste uputili "neodgovornom i priglupom srpskom biraču".
Niko nikada nije bio pametniji od svog naroda, pa tako ni vi g. Kostić. [,]

@ thinking maize
Nisam spreman da sa vašim pseudonimom prebrojavam srpske žrtve. [,]
Preporuke:
8
1
19 četvrtak, 01 decembar 2011 16:45
Filozofija
Meni je drago čuti sve ovo pa bilo i od Habermasa, čija djela sve više podsjećaju na Hegela po svojoj nečitljivosti.
Sasvim je korisno kada se sukobnjeni interesi usmjere na dobrobit jedne ugrižene strane, a u ovo slučaju i naše, srpske. Naravno, naši političari će potpuno previdjeti sve što je Habermas rekao i drljati o Evropi kao jedinoj alternativi.

@thinking maize "glede" Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli @ Svetislav Kostić
Kada imate posla sa arogantnim izaslanicima sa Zapada, najbolji ton da im odgovorite je upravo arogantni.
Razlika između Republike Srpske i Srbije je u svijesti o sopstvenom identitetu. Srbi u Srbiji nisu sigurni šta su, ko su i da li se toga što jesu zapravo stide. Srbi u Srpskoj su ponosni i imaju jasnu sliku o identitetu. Takođe, pobrojavati žrtve je nezahvalno.
Preporuke:
16
2
20 četvrtak, 01 decembar 2011 19:52
Pavle / D
Kultivisani bes je preuzeo od Marksa, ... a jasnoću od američkih pragmatista. Bes? Taj covek je akademska lutka. Jasnocu od americkih pragmatista? Taj covek je cisti nemacki metafizicar, taj nikad nista nije rekao jasno.Nikad nije pravio cirkus i uvek je bio levičar (iako sigurno ima onih koji se neće složiti sa ovom konstatacijom).Levicar? Taj covek je uvek bio oportunista.Prvi put u istoriji EU se zapravo suočavamo sa demontažom demokratije. Nisam mislio da je to moguće.Naravno da nije mislio. Njegova naivnost nema granica.Neizvesna budućnost i upozorenja iz prošlosti - to je ono što nam Habermas nudi.Dakle nista, sto nezna svako. Habermas je bio opijen EU, to je trebalo biti neko novo istorijsko cudo, al eteo ode mast u propst.Bio je tu spomenut i Zizek. Hamermas ne doseze ovome ni do clanaka.
Preporuke:
12
1
21 četvrtak, 01 decembar 2011 21:48
Ad hoc
Herr Professor polulaže.

1.Evropa a posebno Nemačka je pod amerskom okupacijom.
Naša "SLOBODA" je kontrolisana.Samo u Nemačkoj navodno ima oko 50ooo amerskih vojnika,verovatno mnogo više.Oko 2oo atomskih bombi.Nije podpisan mir-još uvek primirje.

2.Ratovi/Revolucije u Evropi HH-veka su plačeni amerskim dolarima(izvor:Anthony Sutton).
SAD-su izvršioci,mozak City i Rotshild/Rockfeller.

Dok to ne ukapiramo i nekako se te teške bede oslobodimo bićemo samo lutkice pupetira.

U pravu je kad kaže da su političari zabrinuti za njihove izbore a ne dobrobit naroda.
Takođe-Evropski savet.
Brine o dobroplačenom "radnom mestu".
NAJPODOBNIJI(koji kušaju i rade po zapovesti stvarnih vladara, iz senke) bez ikakvog radnog pedigrea se postavljaju na najodgovornije funkcije.
Izvor:Nigel Farage.
Tek kad ameri isfuraju ,imamo šansu da napravimo Evropsku Uniju ,za sve države Evrope.
Bez NATO-a.
Evro-Vojska ,zajedno sa RF.
RR-(Rotshild/Rokfeller)će nas verovatno radije atomirati.
Preporuke:
15
1
22 petak, 02 decembar 2011 05:32
Hafenzi Dojc
Habermas je jadni "filozof" oportunista. General koji je samo i uvek nakon bitke pametan. Nas narod ima mnogo filozofskijih i pametnijih izreka, mada se na prvi pogled mogu uciniti grubljim. Pravi vizionari i junaci politicke i filozofske misli (izmedju retkih ostalih - NOAM CHOMSKY) su oni, koji shvatajuci opasnosti (u svetu u kojem "ne postoji" verbalni delikt), UVEK I SVUDA, POSTENO saopstavaju svetu do kog je stadijuma metastaze dosao. Ali, pun stomak, lagodan zivot i suskavi sareni papiri, deformisu svest i ubijaju elementarno postenje. Takav je slucaj i kod nabedjenog filozofa Habermasa.
Preporuke:
10
2
23 petak, 02 decembar 2011 10:28
Lapovac
O tom Habermasu nisam ranije ništa znao. Ako je tačno da je podržavao bombardovanje Srbije 99te, onda je i to dokaz njegove veličine. A i njegov zaključak da političari nisu u stanju da teže bilo čemu osim tome da budu ponovo izabrani, i nije na nekom filozovskom nivou, jer to kako reče gore neko od komentatora, zna pola Srbije već poduže. I nastavak te misli da političari u toj UE nemaju nikakvu političku suštinu, ja bih rekao političku pamet, i nikakva ubeđenja, ja bih rekao viziju makar za deset godina unapred, je upravo mene još pre dvadesetak godina odvratio od pomisli na uspešnost bilo kakvog mogućeg koncepta ujedinjene Evrope.
Preporuke:
8
1
24 petak, 02 decembar 2011 19:00
Jasna*@Lapovac
Jeste podrzavao Nato bombardovanje Srbije i bio mentor nasem velikom "viziJonaru",koji je takodje podrzavao bombardovanje Srbije.
Preporuke:
9
0
25 petak, 02 decembar 2011 20:22
Aca
Svi politički, ekonomski ili religijski sistemi mogu ponovo da se izgrade ako dođe do njihovog uništenja, ali uništenje (u ovom slučaju Evropske) Rase je večno!
Preporuke:
5
0
26 subota, 03 decembar 2011 02:59
Turas
Habermas je nemački hazar,kratko bi ga analizirao uz osvrt na D.Lučića.Njegova filosofija je mahom fokusirana na zapadna viđenja.Nas na istoku verovatno,kao i uvek smatra"potrošnim materijalom"Dajem za pravo S.Kostiću i ubeđen sam(thinking maize)da sporna opaska o"priglupim srbskim biračima" nije bukvalno mišljenje dotičnog gospodina da bi se izveo zaključak o CELOM narodu.Zato demografska katastrofa Srba u prvom sv.ratu nije za poređenje sa Jasenovcem i ne slažem se sa razdvajanjem Srba po ovim stradanjima. Jer je to naša zajednička muka.Razdvajanje, vidite i sami dokle nas je dovelo.
Preporuke:
3
0
27 nedelja, 04 decembar 2011 10:14
vlajai
I ovaj, premijerov mentor, se smatra najvećim misliocem današnjce! Nećeš ti nikada biti Kant.
Preporuke:
2
0
28 utorak, 06 decembar 2011 22:44
Katon
Ha, ha kakav luzer. Demokratija propada i tehnokrati preuzimaju stvar, a dokaz za to - smanjena je moc Evropske Komisije! Najtehnokratskijeg, najdiktatorksijeg i najmanje demokratskog tela koje postoji u EU!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner